Polecamy
  • Spodenki czy spodnie 3?Spodenki czy spodnie 3?
    Wszystko zależy od tego, w jakim wydaniu ktoś czuje się bardziej komfortowo. Oczywiście, jeśli któraś z pań ma masywne uda, zbyt krótkich spodenek na pewno nie powinna ubierać, ponieważ doprowadzić …
  • Nie bój się wydatkówNie bój się wydatków
    Bardzo często człowiek znajduje się w takich sytuacjach, kiedy to po prostu chce zaoszczędzić jak najwięcej pieniędzy. Jednakże, niczym nowym nie powinno być dla nas to, że czasami wydatki są …
  • Upięcia włosów warszawaUpięcia włosów warszawa
    Wymarzona fryzura. Marzysz o idealnej fryzurze na jakąś ważną uroczystość? To da się zrobić – i nawet nie zapłacić za to zbyt wielu pieniędzy. Jeśli chodzi o upięcia włosów warszawa …
Strony

Reklama na fali popularności

Postęp w świecie wielkiej mody jest dzisiaj wyznacznikiem tego, kto jest w stanie poradzić sobie w nowych wyzywających warunkach. Globalna moda zmienia się błyskawicznie a jednocześnie każdy region pozostaje wyjątkowo unikalny i sprzedawanie wszędzie tych samych wzorców jest absolutnie niewykonalne. Oczywiście producenci odzieży na lokalny rynek rzadko kiedy przejmują się tym, czy ich obuwie nada się do chodzenia po Himalajach, skoro w ich regionie nie ma żadnych gór. Dopasowanie ubrań i dodatków do kultury klientów i ich oczekiwań jest wyjątkowo ważne i nawet najbardziej doświadczone firmy tekstylne popełniają fatalne błędy w dobieraniu nowych trendów i promowaniu nowej mody. Coraz skuteczniej to sami klienci masowi wskazują, czego oczekują od nowych wzorców i w jakim kierunku rozwijać powinny się domy mody. Są regiony, jak Japonia, gdzie młodzi ludzie w sposób niesamowicie odważny łamią jakiekolwiek modowe wskazówki, tworząc jednocześnie coś całkowicie unikalnego. Poza Japonią taki stylu ubioru budziłby z pewnością mieszane uczucia.

Comments are closed.