Polecamy
  • Czy uroda jest najważniejsza?Czy uroda jest najważniejsza?
    Temat rozmowy związany z urodą może okazać się nie za dobrym rozwiązaniem. Wiele osób jest negatywnie nastawionych na tego typu rozmowy. Zanim zaczniemy rozmawiać z kimś na tego typu tematy, …
  • MajtkiMajtki
    Majtki podobnie jak stanik nie posiadają długiej tradycji noszenia. Niegdyś uważano, że tylko kobiety lekkich obyczajów noszą tę część bielizny. Pierwsze damskie majtki pochodzą dopiero z XVI wieku. We Włoszech, …
  • Jakie włosy są w modzie?Jakie włosy są w modzie?
    Zastanawiając się nad lekką odmianą swojej twarzy warto pomyśleć nad zmianą fryzury. Czasami lekkie przycięcie włosów, wyprostowanie loków, czy wręcz przeciwnie loki stają się doskonałą perspektywą znaczącej i bardziej korzystnej …
Strony

Reklama na fali popularności

Postęp w świecie wielkiej mody jest dzisiaj wyznacznikiem tego, kto jest w stanie poradzić sobie w nowych wyzywających warunkach. Globalna moda zmienia się błyskawicznie a jednocześnie każdy region pozostaje wyjątkowo unikalny i sprzedawanie wszędzie tych samych wzorców jest absolutnie niewykonalne. Oczywiście producenci odzieży na lokalny rynek rzadko kiedy przejmują się tym, czy ich obuwie nada się do chodzenia po Himalajach, skoro w ich regionie nie ma żadnych gór. Dopasowanie ubrań i dodatków do kultury klientów i ich oczekiwań jest wyjątkowo ważne i nawet najbardziej doświadczone firmy tekstylne popełniają fatalne błędy w dobieraniu nowych trendów i promowaniu nowej mody. Coraz skuteczniej to sami klienci masowi wskazują, czego oczekują od nowych wzorców i w jakim kierunku rozwijać powinny się domy mody. Są regiony, jak Japonia, gdzie młodzi ludzie w sposób niesamowicie odważny łamią jakiekolwiek modowe wskazówki, tworząc jednocześnie coś całkowicie unikalnego. Poza Japonią taki stylu ubioru budziłby z pewnością mieszane uczucia.

Comments are closed.