
Reklama na fali popularności
Postęp w świecie wielkiej mody jest dzisiaj wyznacznikiem tego, kto jest w stanie poradzić sobie w nowych wyzywających warunkach. Globalna moda zmienia się błyskawicznie a jednocześnie każdy region pozostaje wyjątkowo unikalny i sprzedawanie wszędzie tych samych wzorców jest absolutnie niewykonalne. Oczywiście producenci odzieży na lokalny rynek rzadko kiedy przejmują się tym, czy ich obuwie nada się do chodzenia po Himalajach, skoro w ich regionie nie ma żadnych gór. Dopasowanie ubrań i dodatków do kultury klientów i ich oczekiwań jest wyjątkowo ważne i nawet najbardziej doświadczone firmy tekstylne popełniają fatalne błędy w dobieraniu nowych trendów i promowaniu nowej mody. Coraz skuteczniej to sami klienci masowi wskazują, czego oczekują od nowych wzorców i w jakim kierunku rozwijać powinny się domy mody. Są regiony, jak Japonia, gdzie młodzi ludzie w sposób niesamowicie odważny łamią jakiekolwiek modowe wskazówki, tworząc jednocześnie coś całkowicie unikalnego. Poza Japonią taki stylu ubioru budziłby z pewnością mieszane uczucia.